Torebki, torebki skórzane, nesesery - Nucelle.pl

Zamówienia

phone 537 025 025
phone 536 025 025

Odbiór osobisty

Lublin ul. Jutrzenki 24
Poniedziałek - Piątek:
09:00 - 17:00

Kategorie

Zaloguj się

Najczęściej zadawane pytania

1. Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis „Zarejestruj się”, a następnie podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „zarejestruj się” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie Nucelle.
2. Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?
W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „Nie pamiętasz hasła?” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.
3. Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować Nucelle drogą mailową- informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.
4. Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
5. Jakie są formy płatności za zakupiony towar?
Płatność za towar może być dokonywana przy odbiorze towaru tzw. za pobraniem lub on-line e- przelewem lub kartą.
6.Co mam robić, jeśli realizacja mojego zamówienia opóźnia się?
W takiej sytuacji bardzo prosimy kontaktować się pod numerem telefonu : 537 025 025 oraz adresami e-mail sklep@nucelle.pl podając numer zamówienia.
7.Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym?
Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego, po uprzednim skontaktowaniu się ze Sprzedającym.
8. Czy mogę oddać zakupiony produkt?
Zakupiony towar można zwrócić zgodnie z Regulaminem. Zwrot może nastąpić w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki.
9. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu przez Sprzedającego.
10. Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?
Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu kliknąć w "Moje konto", a następnie w napis „edycja profilu”.
11. Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent?
Nucelle zapewnia możliwość wykupienia dodatkowej usługi opakowania na prezent. Aby otrzymać świąteczne opakowanie prosimy o informację w polu uwagi podczas składania zamówienia. Cena usług:- torebki : 19 zł - portfele/paski: 3 zł (portfele, paski)
12. Czy jest możliwość wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego?
Nie ma takiej możliwości.
13. Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?
Tak, istnieje taka możliwość, po wskazaniu dokładnego adresu w uwagach przy zakupie produktu.
14. W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?
W przypadku płatności dokonanej przy obiorze pieniądze są zwracane na numer konta podany przez Kupującego mailem. Jeśli była wykonana płatność on-line, pieniądze zwracamy na konto, z którego robiony był przelew.
15. Jakie są koszty dostawy paczki?
Koszty dostawy są uzależnione od sposobu płatności. Zasady naliczania opłat przedstawione zostały w zakładce "Wysyłka".